ارائه خدمات پرستاری کودک و سالمند و بیمار در منزل

خدمات پرستاری در منزل

خدمات پرستاری از کودک و سالمند و بیمار در منزل با بهره گیری از با تجربه ترین پرستاران در تهران با نرخ مصوب اتحادیه

بایگانی
  • ۰
  • ۰

چرا باید برای بیمارتان پرستار بیمار استخدام کنید؟

شخصی است که وظیفه ی مراقبت و پرستاری از بیمار را در منزل یا بیمارستان دارد و این شخص جدا از اینکه باید تخصص لازم برای نگهداری از بیمار را داشته باشد باید بتواند با پزشک بیمار در ارتباط بوده و روند علائم حیاطی او را به پزشک بیمار گزارش دهد.

خدمات پرستاری در خانه شامل طیف گسترده ای از خدمات درمانی می شود که می توانند به راحتی در خانه شما اجرا شوند، پرستاری نوعی از خدمات اجتماعی و نگهداری و محافظت از افراد خانواده محسوب می‌شود و برای سلامی افراد جامعه و فراهم کردن راحتی و اطمینان خاطر بیماران روز به روز رو به پیشرفت است.

خدمات پرستاری در خانه معمولا ارزان تر از بیمارستان ها و خانه های پرستاری است، البته مانند مراقبت های پزشکی که در یک بیمارستان یا خانه های سالمندان ارائه می شود.

امروزه یکی از مهم ترین اعضای تیم مراقبت‌های بهداشتی، درمانی بخش پرستاری است که نقش مهمی در کنترل و حمایت جسمی، روانی، اجتماعی و روحی و بیماران را دارد، پرستار علاوه بر وظایف و خدمات درمانی مسئول آموزش و برقراری ارتباط با بیماران می‌باشد.

همچنین پرستاران رعایت بهداشت در زمینه‌های درمانی، وظیفه حفظ تندرستی بیماران، پیشگیری از احساس همدردی و تسکین درد و بیماری‌ها و رنج بیماران را برعهده دارد.

پرستاری که در خانه از مرکز های مراقبت و پرستاری استخدام میکنید مانند همان پرستار هایی هستند که در بیمارستان معمولی ارائه می شوند در حالیکه رسیدگی بیمار در خانه نسبت به بیمارستان بیشتر است و بیمار نیز در خانه در کنار خانواده احساس بهتری دارد و پیوند عاطفی بین بیمار و خانواده اش ایجاد می کند.

ویژگی پرستاران

از مهم ترین ویژگی‌های یک پرستار این است که او باید بتواند در مکان‌ها و شرایط مختلفی وظایف خود را اجرا کند، امروزه از پرستار برای مراقبت و نگهداری کودک، سالمندان، بیماران و افرادی که نیاز به نگهداری دارند بیشتر استفاده می‌شود بنابراین امکان دارد افراد خانواده توانایی نگهداری و مراقبت از فرد مورد نظر را به هر نحوی و دلایلی نداشته باشند و یا ممکن است در خارج از منزل به کار دیگری مشغول باشند، پرستار باید آموزش و راهنمایی های لازم جهت نحوه برخورد با بیمار را از اطرافیانش پرس و جو کند.

هدف از نگهداری از بیمار، بهبود وضعیت جسمانی و حفظ شرایط موجود است به دلیل اینکه بیشتر بیماران پس از طی دوره درمان در بیمارستان به یک دوره مراقبت در منزل نیز احتیاج دارند و بر اساس نیاز بیمار می بایست یک پرستار، بهیار، کمک بهیار و یا مراقب معمولی وظیفه مراقبت از بیمار در منزل را به عهده بگیرد تا بیمار بهبود پیدا کرده یا اذیت نشود.

هدف اصلی خدمات پرستاری در منزل درمان بیماری یا آسیب است، خدمات پرستاری خانگی معمولا شامل مراقبت از زخم مثل زخم های جراحی، بیماری و مراقبت از مراقبت کننده، تزریق یا تغذیه، درمان های توانبخشی و نظارت بر بیماری های جدی و وضعیت سلامت ناپایدار است.

استخدام پرستار

ممکن است پرستار در زمینه بیماری مورد نظر تجربه کافی نداشته باشد، بی اطلاعاتی او از بیمار و نیازهای او می‌تواند خطرهای جدی و بزگی ایجاد کند، بنابراین هنگام استخدام پرستار درباره بیماری توضیح کافی را به پرستار بدهید و از تجربه و تحصیلات پرستار و مدارک مورد نیاز او اطمینان حاصل کنید، هنگامی که پرستاران با اطلاعات ناقص و غلط تصمیم‌گیری می‌کنند، ممکن است خطرساز شود و حوادث ناگوار رخ دهد و حال بیمار به جایی این که رو به بهبود باشد بدتر میشود.

کسانی واجد شرایط مراقبت از بیمار یا پرستار در منزل هستند که توانایی های خاصی داشته باشند، آنها به صورت شیفت کاری روزانه، شبانه و یا شبانه روزی توسط آقا یا خانم در دسترس هستند و دارای مدارک و تحصیلات پرستاری نیز میباشند، این توانایی ها بسته به سطح بیماری شخص می تواند متفاوت باشد، پرستاران بر اساس مهارت و تجربه هایی که دارند می توانند در یک بخش خاص یا چند بخش و خدمات مختلف به عنوان پرستار یا مراقب به خانواده ها کمک کنند.

3 نوع مراقب یا پرستار بیمار داریم…

نوع اول : مراقب ساده و انجام امورات شخصی و نظافتی بیمار است که اکثر پرستاران از عهده آن بر می آیند و نیاز به تجربه و ارتباط خوب و هماهنگ شدن با اخلاق و رفتار بیمار دارد.

نوع دوم: شخصی است که به علت عمل یا ادامه درمان یا مشکل جسمی و روحی خاصی که دارد و نیاز به یک مراقب با توانایی های متفاوت دارد، که علاوه بر انجام امورات شخصی، در رسیدگی و بهبود روند بیماری و اقدامات پزشکی تجربه و آگاهی کافی داشته باشد.

نوع سوم : همراه یا پرستار بیمار در سفر یا بیمارستان است، یعنی بیمار نیاز به حضور مداوم پرستار ندارد ولی برای جابجایی یا ساعت خاصی یا در جاهای خاص نیازمند حضور مراقب یا پرستار خود است.

استفاده از پرستار، مراقب و همراه نیازمند بررسی شرایط بیمار، شرایط پرستار و همچنین هزینه هاست و قطعاً حضور بیمار در منزل بهتر است ولی باید هماهنگی های لازم صورت بگیرد تا بهترین و نزدیکترین خدمات به آن چیزی که مد نظر شماست انجام بگیرد.

کارشناسان ما آماده مشاوره رایگان شبانه روزی در همه زمینه های پرستاری و مراقبتی به شما هستند، همچنین انواع خدمات پرستاری را با توجه به نیاز شما بررسی کرده و بهترین پیشنهاد را با توجه شرایط شما ارائه می دهیم.

اگر به پرستار بیمار با تجربه نیاز دارید با ما تماس بگیرید

09379341003

نظرات (۱)

  • khadamatservice
  • مطلب پرستار بیمار شما یکی از بهترین ها بود موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی